Alla inlägg den 17 oktober 2018

Av joakim bogren - 17 oktober 2018 12:32

Hallå läsare. Nu ska jag berätta en smärtsam historia här. Nu ska ni få veta allt om mitt ex. Vi blev lite osams efter det hade tagit slut men efter typ två månader va vi vänner igen. Jag hade gått vidare med Elin som jag ännu är tillsammans med och hon va väl lite avis. Sen började allt kaos mellan oss när mitt ex råkade bli osams med en som heter Jessica som jobbade i pressbyrån som låg här i Slite.  Jag och mitt ex började jävlas med Jessicas bil och höll på. sen helt plötsligt började hon mord hota Jessica och hennes kompis som jag inte kommer ihåg vad hon heter. Men de jobbigaste var när mitt ex hackade dej in på min facebook och brjade skriva elaka saker ifrån min facebook och min mobil till Jessica och hennes polare så jag fick skulden. De blev polisanmält och jag blev av med mobil och dator två gånger sen även misshandade hon mej sen ljuger hon för polisen och hennes familjatt jag hade misshandlat henne. Familjen gick på hennes sjuka lögner men inte polisen. Hon blev iallafall dömd till rättspsykiatrisk vård år 2012 och har nog fått den hjälpen hon behöver. Men hennes familj tror ännu i dag att jag har misshandlat, förföljt och hotat henne. Jag har även polianmält hennes pappa en gång när han skrek massa fula saker till mej och det gick upp i rätten men han blev aldrig dömd för att han och hans feta fula fru ljög så mycket. Nästan alla här i Slite tycker den familjen är lite märklig. nu vet ni allt. Tack för mej.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards